به نام خدا...

سلام...امیدوارم عالی باشید...من از پارسال که برای کنکور آماده میشدم روش های متفاوتی را برای مطالعه و درس خوندن به کار میگرفتم...آقای قلمچی همیشه در برنامه فرصت برابر از اهمیت بازیابی به جای باز خوانی می‌گفتند...خیلی می‌شنیدیم که باید مرور به موقع داشته باشیم...باید خلاقانه درس بخوانیم...و خیلی چیز های دیگه...ولی کم تر کسی پیدا میشد که درمورد این که چطور اجرا کنیم صحبت میکرد...شاید هر فرد باید الگوی خاصی داشته باشد...شاید هم یک الگوی کلی وجود دارد...یک چهارچوب...

من با استفاده از تجربیاتم و سخنان آقای قلم چی و آقای مهرپور(دبیر شیمی کنکور آسان است) به یه روش نسبتا پایدار و مطمئن رسیدم...

این روش و طرح بر اساس مرور های منظم و زمان بندی شده و بازیابی اطلاعات به وجود آمده است...

در حال حاضر دارم به صورت منظم و تر و تمیز آماده اش میکنم تا روی وبلاگ قرار بدم...

منتظر باشید...امیدوارم خوب از آب دربیاد...

منتظر نظراتتون هستم...

موفق باشیم...