نارنجی سیر:تجربه زندگی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شما در این 15 مورد، هیچ توضیحی به کسی بدهکار نیستید

وبسایت مردمان:شما در این 15 مورد، هیچ توضیحی به کسی بدهکار نیستید


خیلی از انتخاب‌های ما در زندگی، از کاری که می‌خواهیم انجام دهیم گرفته تا آدمهایی که با آنها رفت‌وآمد می‌کنیم، نظرات متفاوتی را در اطرافیانمان ایجاد می‌کند. به نظر می‌رسد که اعضای خانواده، دوستان  و حتی آنهایی که کاملاً با ما غریبه هستند، درمورد همه کارهایی که انجام می‌دهیم، چه کوچک و چه بزرگ، نظر می‌دهند.
 
گاهی اوقات تا جایی پیش می‌روند که از شما برای تصمیماتی که گرفته‌اید یا انتخاب‌هایی که داشته‌اید توضیح می‌خواهند. ممکن است احساس کنید که باید به آنها پاسخ دهید اما واقعیت این است که خیلی چیزهای مربوط به شما به دیگران هیچ ارتباطی ندارد و شما درمورد 15 مسئله زیر، هیچ توضیحی به کسی بدهکار نیستید؛ هرچند خودتان فکر می‌کنید که هستید.
۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
منوچهر منطق

3 سوالی که در اولین جلسه آشنایی حتماً باید بپرسید

3 سوالی که در اولین جلسه آشنایی حتماً باید بپرسید

 

اولین قرار با کسی که هنوز نمی‌شناسید بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. اما اگر از نوع آدم‌های مضطرب باشید، این ۳ سوال می‌تواند کمکتان کند بتوانید معاشرتتان را خوب شروع کنید.
وب سایت مردمان: اولین قرار با کسی که هنوز نمی‌شناسید بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. اما اگر از نوع آدم‌های مضطرب باشید، این ۳ سوال می‌تواند کمکتان کند بتوانید معاشرتتان را خوب شروع کنید. نظر ما این است که چه زن باشید و چه مرد فرقی نمی‌کند، دانستن پاسخ این سوال‌ها در ابتدای یک رابطه خیلی به کارتان می‌آید.

شاید از اینکه هر بار با آدم‌های مختلفی قرار بگذارید و هفته‌ها یا ماه‌هایتان را صرف شناختن او کنید، خسته شده‌اید. احتمالاً می‌دانید که به دنبال چه خصوصیاتی در فردمقابلتان هستید و چه رفتارهایی را می‌توانید و چه رفتارهایی را نمی‌توانید در رابطه تحمل کنید. وقتی برای بار اول روبری کسی می‌نشینید احتمالاً خیلی دوست دارید بدانید که آن ویژگی‌هایی که به دنبالش هستید را دارد یا نه. اینکه به دنبال دوستی است یا ازدواج و اینکه سبک زندگی و آرزوهایش با شما جور است یا نه.
۳ سوالی که در اولین جلسه آشنایی حتماً باید بپرسید
این سه سوال به شما کمک می‌کند خیلی سریع هر فردی را ارزیابی کنید و بااینکه ۱۰۰٪ نیستند اما می‌توانند کمکتان کنند بفهمید که آیا آن فرد به دردتان می‌خورد و آن رابطه ارزش شروع کردن را دارد یا نه.
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
منوچهر منطق

مولتی تسکینگ در انسانها: زنها بهترند یا مردان؟

مولتی تسکینگ در انسانها: زنها بهترند یا مردان؟
مولتی تسکینگ یا انجام دادن چند کار بطور همزمان یکی از قابلیت هایی بود که اولین آیفونها و آیپدها از آن بی بهره بودند. این نقص دستاویز خوبی را برای منتقدین اپل و مرحوم جابز فراهم کرده بود تا توان کاربردی محصولات اپل را زیر شلاق نقدهای خود بکوبند.
 
اما از طرف دیگر استیو و دوستانش عقیده داشتند که مولتی تسکینگ باعث اتلاف منابع سیستم و کاهش عمر باتری می شود و تا مدتها از گنجاندن قابلیت مولتی تسکینگ در گجتهای خود سر باز زدند.
 
به هرحال بعد از همه آن کشمکش ها امروزه مولتی تسکینگ به یک قابلیت مورد انتظار و پذیرفته شده در دنیای گجتها تبدیل شده است.  اما در دنیای انسانها چطور؟ آیا ما توان مولتی تسکینگ داریم؟ آیا مولتی تسکینگ برای ما خوب است؟ چه کسانی بهتر می توانند چندین کار را بطور همزمان انجام دهند؟ 
 
اینها سوالاتی هستند که پاسخ آن را در ادامه مطلب خواهید خواند.
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
منوچهر منطق

چه کسی باور می کند این رنگ روغن نیست؟

چه کسی باور می کند این رنگ روغن نیست؟

روشی که من استفاده می کنم نقاشی کاغذی نام دارد و تقریبا شاخه ای از کولاژ است. در این روش من با استفاده از برش های نامنظم کاغذ تلاش می کنم اثر نقاشی رنگ روغن را ایجاد کنم. آثار من از هزاران قطعه کاغذ ساخته شده اند و اجرای آن بسته به میزان پیچیدگی از یک هفته تا یک ماه زمان می برد. ابعاد نقاشی ها 70*100 سانتی متر است و هر اثر با لایه ضخیمی از چسب پوشیده شده است. آثار زیبا و باورنکردنی این هنرمند، آلبین تالیک، را حتما در نارنجی سیر ببینید.

 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
منوچهر منطق